Followers

Thursday, June 30, 2011

YA!!!!! TERUSKAN TINDAKAN BIJAK PIHAK POLIS! TANGKAP! SUMBAT MASUK KUBUR JE!



Hahahahaha!!!! Jangan marah bila aku ketawa ni. Aku ketawa sebab sekarang ni polis dah mula bertindak untuk menghalang barua-barua pakatan haram jadah ni untuk berhimpun secara haram. Syabas dan tahniah datuk hisham sebab berani bertindak.


Aku rasa majoriti rakyat negara ni tak suka dengan perhimpunan haram jadah ni. Yang suka adalah si penyangak yang bernama anu war dan pengikut-pengikut pakatan haram. Rakyat dah matang dan boleh baca si barua semua ni hanya menjadikan spr sebagai kambing hitam dorang. 


Memang celaka lah dorang ni. Bila orang kata perhimpunan ni ada niat politik yang jahat, penganut pas dan melayu pkr bermatian menafikan. Baghal betul! Tak reti nak guna otak pikir mana elok mana buruk. Dap celaka senyap je. Ada korang dengar cerita tentang dap? ada DAP laknat ni bersuara tak? Tak da...sebab dorang ada agenda lain bro! Yang bodoh adalah penyokong si babi pariah dan pengkhianat bangsa anu war ni je. Bodoh sebab sanggup turun untuk bersabung jiwa. Konon jihad! Jihad kepala hotak dorang. 


Ada ke akidah dorang dirosakkan oleh pemimpin negara? tak da kan? yang merosakkan akidah dorang adalah niki aziz yang banyak sangat fatwa sesat. jadi kalau nak berfisabilillah.....sila lah tuju je kat babi pariah yang menyokong murtad secara terang dan nyata serta pengkhianat agama dan bangsa tu! 


Semoga mati sedara tak sesat dan menyesatkan!

1 comment:

  1. salam perjuangan,
    Mohon link blog saya di blog tuan..
    (blog tuan sudah dipaut di blog sy)

    ReplyDelete