Followers

Monday, February 28, 2011

SIAPA ANJING DAPPIG CELAKA? CUBA TEKA?

Salam! 


Aku nak ingatkan semua kengkawan aku anak-anak muda di Kerdau dan Merlimau, tak payahlah pilih PAS yang dah jadi balaci DAP tu! Terus terang je aku cakap kat korang, PAS sekarang dah bukan macam PAS dulu. Sejak PAS ni bergabung dengan DAP, aku tengok dorang ni lebih-lebih lak sombong dan bongkaknya. Ya lah maklum....ada bonzer bro! 




Satu lagi sebab aku tengok dan korang pun tengok betapa anak-anak muda asuhan PAS ni agresif tahap gaban! Dah lah ketaksuban dorang terhadap nicky aziz tu bagaikan nabi!Isy...nabi apa nya bila maki hamun orang sesuka hati, keluarkan fatwa sesedap mulut! Itu sebab anak-anak muda PAS ni bila menghina orang tersangatlah lancang! Nasib baik dalam fb kalo dorang depan mata dah lama bertubi bro! Apakan tidak, kita yang tak menyokong tok guru dorang tu dituduhnya kafirlah, masuk nerakalah, tak tahu hukumlah dan macam-macam yang tak masuk akal. 


apa yang aku tahu dorang ni memang kemaruk nak masuk syurga! pakai jubah sampai menyapu tanah, pakai tudung sampai berpurdah tapi MasyaAllah perangai macam setan! Setan berjubah! Setakat pakaian je ikut sunnah tak der lah maknanya! Perangai langsung lari tune dari perlakuan berhemah Rasulullah. 

Dorang ni ukur pahala dan syurga seseorang berdasarkan pada pakaian semata-mata bro! Aduh! sesat dan menyesatkan dorang ni! Apa yang kerajaan buat yang memang nampak baik pun tetap juga buruk di mata dorang yang dajjal buta mata sebelah! yang buruk ala-ala kadar tu apalagi disesah tak cukup baik lah! 





Apa yang paling ketara mengenai PAS ni adalah PAS sekarang ni jadi anjing DAP! Nak marah kat aku? Marah lah! Aku peduli apa? Sebab memang DAP meletakkan taraf serendah itu pada PAS! PAS sendiri yang meruntuhkan nilainya sebegitu bila PAS mengkafirkan umat islam UMNO dan PAS bersekongkol dengan penganutnya maki hamun dan menghina orang Islam yang tidak sealiran dengan ideologi mereka! Paling tak tahan bila dorang membela apa saja perlakuan DAP dan meletakkan DAP lebih islam dari orang Islam. Jadi, kalau dah dorang suka maki hamun orang dan mempergunakan agama untuk berkuasa dengan DAP, apa lagi nak kata? Bukan itu namanya jadi anjing ker? Anjing peliharaan DAP laknatullah!

No comments:

Post a Comment