Followers

Thursday, January 27, 2011

MESTI SINGGAH BACA: NIZAR DAH SEMAKIN SEWEL!

 Memang Dah Nampak Tak Betulnya Otak Mangkok Ni.

Apa punya sengal le si Nizar sewel ni! Agaknya sebab tak dapat kuasa di Perak, dia terus-menerus meroyan dan meroyan hingga hilang separuh akal. kalau aku kata hilang akal, layak le masuk tanjung rambutan dekat rumah dia tu. tapi ni hilang separuh akal bila dia menyebut undi UMNO adalah haram syarie! 


Untuk makluman kengkawan semua, si nizar ni hanyalah seorang jurutera. Dia ni bukan ustaz pun. Mangkuk berayun ni belajar di Sekolah Rendah Anglo-Chinese School (ACS) Kampar. Kemudian di Sekolah Menengah Kebangsaan Anglo-Chinese School Kampar dan Sekolah Menengah Teknik Ipoh dan menyambung pengajian peringkat A-level dan ijazah di England. Jadi, mana ustaz nya mangkuk ni. Sekolah pun sekolah China. Agak-agak kengkawan, di sekolah China ni ada kuat ke pelajaran agamanya? 


Aku tak nak cerita le pasal berapa dalam agama dia sebab hanya Allah saja yang tau. Tapi yang aku nak cerita ni adalah mangkuk ni telah diangkat macam ustaz oleh pengikut nik aziz. Maklum je lah, kalau masuk PAS kredibiliti keagamaan seseorang terus melonjak bagai roket DAP! Yang minum arak, penzina, pembohong, pembuat dosa yang masih aktif akan terus diangkat alim dan beriman dengan menjadi ahli PAS.Dan jika boleh berpolitik akan terus dibenarkan berfatwa mengikut kitab PAS yang telah dipersetujui oleh nicky.


Oleh itu, banyak kelebihan jadi ahli PAS ni yang paling utama adalah boleh mendapat keampunan nik aziz dan boleh terus masuk syurga! Itu sebab si baghal mangkok berayun yang sewel ni sedap-sedap je kata WAJIB SYARIE PILIH MALA DAN HARAM SYARIE PILIH UMNO! Celaka punya nizar! suka hati dia je nak main hukum! Tapi macam biasalah, penganut (memang saja je aku guna nama penganut sebab dorang ni penganut agama PAS nicky ajis!) PAS ni akan sokong sakan malahan ada kera dua tiga orang yang sanggup bertakbir mengeluarkan kalimah Allah yang suci itu hanya untuk menyokong fatwa orang gila macam nizar ni!


Aku rasa majlis agama Islam kena tengok penganut PAS ni. Aku takut makin lama PAS bertapak, makin hanyut anak-anak melayu Islam yang kononnya mencari keredhaan Allah dihumban bersama pemimpinnya ke neraka jahannam!

Jom kita layan video daripada ehsan Pisau.net ni.
video