Followers

Saturday, July 9, 2011

PENGANUT MELAYU PAS DAN PKR BERTEKAD UNTUK BERJIHAD JUGAK BRO!!!!

Salam 2 all bro...
Puak melayu dungu PAS dan PKR dah berkumpul ramai-ramai di Masjid Bukit Damansara untuk berdoa agar Allah seperti sms yang diterima di bawah:


"AHLI PR DI MINTA HADIR DI MASJID BUKIT DAMANSARA UNTUK BERMUNAJAT KPD ALLAH JAM 3 PAGI, 9 JULAI UNTUK MINTA BANTUAN DARI ALLAH AGAR DIBERIKAN TENAGA DAN KEKUATAN MEMERANGI KERAJAAN ZALIM BN. SILA SEBARKAN KEPADA SEMUA AHLI - AZMIN ALI ...

Aku dengar cerita gak dorang ni akan mengamuk gak sebab kononnya untuk berjihad. Jihad kepala hotak dorang. Dorang ni memang bodoh dan bebal. Aku tak nak lah maki hamun bangang semua ni. Cuma aku yakin jika mereka berdoa untuk menghancurkan umat islam UMNO yang telah banyak menabur jasa dalam pembangunan Islam di negara ni, mereka yang akhirnya akan dihancurkan oleh Allah. 


Apapun, berita terbaru, mereka akan tetap berhimpun di satu tempat rahsia katanya.  Mungkin tempat rahsia tu dalam gua ke, dalam lubang najis kot. Aku rasa dorang ni dah korek lubang besar untuk dijadikan tempat berhimpun ratus ribu penganut dorang. Mungkin gak di rumah nuar atau di blakang rumah pok nik. hahahaaaa...........ke lubang cacing pun, polis ikut korang. Ingat lah  korang tu bukan kecik nak menyorok. Walau kemana saja korang pergi polis akan pantau. Sekarang zaman it oi! Bukan zaman dulu! 

Lawak lah penjilat (kata mereka penjihad) nuar brahim dan ambiga ni. Bangang dan sewel. DS najib baru saja merasmikan Hari Koperasi Negara kat Putrajaya. Banyak imbuhan untuk koperasi diberikan oleh kerajaan. Tapi si monyet dan ungka yang meloncat nak berjihad di negara kita ni kata kerajaan sekarang zalim. Bingai!

2 comments:

  1. Moga2 Allah kabulkan hajat mereka nie ..spt mana yang terjadi kepada tentera Abrahah yang cuba mengganggu kesucian dan keharmonian negara nie...

    Biar mereka sedar ,sebenarnya merekalah yang menzalimi rakyat dan menyusahkan orang serta lalu lintas...

    Kau kabulkan lah doa musibat2 tu Ya Allah ..biar laknat yang menimpa keatas mereka menjadi petunujk bahawa niat mereka tu songsang....mampuh hampeh Parti 'Isle'

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, salam 1 malaysia
    Tuan,
    Seandainya tidak keberatan tolong masukkan link ini kedalam blog list tuan. kerjasama tuan amat dihargai dan terima kasih.

    N9kini.net
    url: http://www.n9kini.net

    Sekian,
    Salam perjuangan.

    ReplyDelete