Followers

Saturday, July 9, 2011

PENGANUT MELAYU PAS DAN PKR BERTEKAD UNTUK BERJIHAD JUGAK BRO!!!!

Salam 2 all bro...
Puak melayu dungu PAS dan PKR dah berkumpul ramai-ramai di Masjid Bukit Damansara untuk berdoa agar Allah seperti sms yang diterima di bawah:


"AHLI PR DI MINTA HADIR DI MASJID BUKIT DAMANSARA UNTUK BERMUNAJAT KPD ALLAH JAM 3 PAGI, 9 JULAI UNTUK MINTA BANTUAN DARI ALLAH AGAR DIBERIKAN TENAGA DAN KEKUATAN MEMERANGI KERAJAAN ZALIM BN. SILA SEBARKAN KEPADA SEMUA AHLI - AZMIN ALI ...

Aku dengar cerita gak dorang ni akan mengamuk gak sebab kononnya untuk berjihad. Jihad kepala hotak dorang. Dorang ni memang bodoh dan bebal. Aku tak nak lah maki hamun bangang semua ni. Cuma aku yakin jika mereka berdoa untuk menghancurkan umat islam UMNO yang telah banyak menabur jasa dalam pembangunan Islam di negara ni, mereka yang akhirnya akan dihancurkan oleh Allah. 


Apapun, berita terbaru, mereka akan tetap berhimpun di satu tempat rahsia katanya.  Mungkin tempat rahsia tu dalam gua ke, dalam lubang najis kot. Aku rasa dorang ni dah korek lubang besar untuk dijadikan tempat berhimpun ratus ribu penganut dorang. Mungkin gak di rumah nuar atau di blakang rumah pok nik. hahahaaaa...........ke lubang cacing pun, polis ikut korang. Ingat lah  korang tu bukan kecik nak menyorok. Walau kemana saja korang pergi polis akan pantau. Sekarang zaman it oi! Bukan zaman dulu! 

Lawak lah penjilat (kata mereka penjihad) nuar brahim dan ambiga ni. Bangang dan sewel. DS najib baru saja merasmikan Hari Koperasi Negara kat Putrajaya. Banyak imbuhan untuk koperasi diberikan oleh kerajaan. Tapi si monyet dan ungka yang meloncat nak berjihad di negara kita ni kata kerajaan sekarang zalim. Bingai!

3 comments:

  1. Moga2 Allah kabulkan hajat mereka nie ..spt mana yang terjadi kepada tentera Abrahah yang cuba mengganggu kesucian dan keharmonian negara nie...

    Biar mereka sedar ,sebenarnya merekalah yang menzalimi rakyat dan menyusahkan orang serta lalu lintas...

    Kau kabulkan lah doa musibat2 tu Ya Allah ..biar laknat yang menimpa keatas mereka menjadi petunujk bahawa niat mereka tu songsang....mampuh hampeh Parti 'Isle'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Assalamualaikum, salam 1 malaysia
    Tuan,
    Seandainya tidak keberatan tolong masukkan link ini kedalam blog list tuan. kerjasama tuan amat dihargai dan terima kasih.

    N9kini.net
    url: http://www.n9kini.net

    Sekian,
    Salam perjuangan.

    ReplyDelete