Followers

Thursday, June 30, 2011

PEMBANGKANG HARAM JADAH MEMANG SUKA PERHIMPUNAN HARAM!

Haprak betullah puak pembangkang haram jadah ni. Kurang ajar tahap gaban. Kerajaan dah kata jangan buat perhimpunan, tapi si ambiga pariah tu cari pasal gak. Nanti bila dah kena tangkap, mulalah kata kerajaan ni zalim. 

Yang aku lebih pelik bila penyokong PAS yang mengaku kononnya islam lebih islam daripada umat islam yang lain di dunia ni menyokong penuh ambiga dan percaya bulat-bulat bahawa perhimpunan bershit nanti adalah dibawah dasar menegakkan demokrasi. Apalah punya baghal mereka ni. Kalau SPR tu tak bersih, takkan le pembangkang boleh tawan 4 negeri dan takkan juga kelantan kekal selamanya di tangan PAS yang khawarij tu. 

Pembangkang ni kata SPR tak telus, bawa masuk berjuta pengundi hantu termasuk yang dah mati tapi tak pernah tunjuk bukti pun. Aku pun boleh cakap kosong. Kalau aku kata Mat Sabu tu dah dibayar oleh Lim Guan Eng korang percaya tak? Tak percaya kan? Tapi kalau aku cakap pada orang UMNO tentu dorang percaya. Tengok sendiri le cara dia mengangkat Guan Eng camana. Manusia berbudi katanya.Tapi bagi penganut PAS bermatian dan sanggup mati untuk mempertahankan presiden mereka. Kenapa tak nak percaya?Pembangkang ni buta hati buta jiwa sebab pemimpin dorang yang terang lagi bersuluh guna matahari + spot light buat salah pun dorang tetap sokong gak. Bodoh punya orang.

Ni bab ambiga, dah terang-terang si ambiga ni antara yang mempersoalkan perlembagaan negara dalam bab murtad. tapi penganut PAS ni bermatian nak gak buat perhimpunan di bawah kelolaan atau bahasa mudahnya pemimpin bershit ini adalah si kafirun ambiga. 

Ayoyo umat PAS yang jahil agama tapi taksub dan asobiah tinggi, guna otak untuk berfikir dan timbang secara waras bukan letak kat kepala lutut dan akhirnya ambiga dan dap yang tarik korang masuk neraka jahannam!

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete