Followers

Tuesday, February 8, 2011

PENYOKONG PAS UGUT NAK ROGOL PENYOKONG UMNO! CELAKO!

Aku berasa semakin jijik dengan penyokong PAS sejak akhir-akhir ni. Aku rasa mungkin ramai pengikut PAS ni adalah perogol bersiri, penzina, kaki todi dan sebagainya. Kenapa aku kata macam ni? Sebabnya aku ada terbaca dalam facebook seorang penyokong kuat PAS sanggup keluarkan kenyataan nak merogol seorang perempuan yang condong menyokong UMNO. Dia siap ajak perempuan ni turun K.L kalau nak tahu penangan dia penyokong tegar PAS!


Memang haramjadah betul lah dorang ni! Aku pelik sungguh! Mengapa mesti rogol? Kenapa ada niat nak merogol seorang perempuan hanya kerana perempuan itu  tidak sealiran dengan pemikiran mereka. Aku dah jumpa beberapa kali perkara ni. Aku rasa yang membuatkan dorang ni jadi perogol bersiri adalah kerana pemimpin PAS pernah mengeluarkan kenyataan bahawa wanita-wanita yang seksi boleh dirogol! Jadi, dalam kepala otak dorang semua wanita penyokong UMNO juga seksi dan layak dirogol.


Penyokong PAS dah bertambah biadab dan kurang ajar! Apa nak susah, bila dah jadi perogol, jumpa je nik aziz minta ampun dan minta tiket masuk syurga! Itu sebab sekarang ni penzina, perogol, peminum arak, pengumpat, pengadu domba, pemfitnah semua dah mula berduyun-duyun masuk PAS sebab nik aziz boleh bagi tiket untuk masuk syurga PAS!


Memang celako! celako! celako! Nak merogol anak orang nanti tak tertahan bila anak sendiri atau adik atau kakak sendiri kena rogol! Yang pastinya bukan kerja UMNO tapi tentu kerja pengikut PAS yang tak takut dosa sebab boleh dapat tiket free masuk syurga! Nauzubillah...

2 comments:

  1. saya dah link dan follow blog sdr..
    harap dpt follow blog saya kembali..
    teruskan perjuangan sdr...

    ReplyDelete
  2. salam..
    blog tuan akan menjadi rujukkan kami..
    harap dapat berkongsi idea bersama..
    tahniah kerana menjadi pejuang..

    http://melayuseberang.blogspot.com/

    ReplyDelete